Complimenten en klachten

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de behandeling en verzorging die wij u bieden. Ondanks onze inzet kan het gebeuren dat u negatieve ervaringen opdoet. Het kan gaan om:

  • De medische of verpleegkundige zorg
  • De manier waarop u bent geïnformeerd
  • Hoe de hulpverlener zich tegenover u gedraagt
  • Hoe zaken georganiseerd zijn

Wij stellen het op prijs als u uw ongenoegen en uw opmerkingen rechtstreeks aan ons kenbaar maakt. Dan kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ook helpt u ons de kwaliteit van de zorg en dienstverlening te verbeteren.

Klachtenopvang

Bij voorkeur bespreekt u uw klacht eerst met de betrokken hulpverlener of afdeling. Vertel waarom u niet tevreden bent. Deel uw ervaring, gevoelens en opmerkingen. Mocht dit niet voldoende zijn, dan kunt u met uw klacht terecht bij het Patiënten Service Bureau.

Bekijk hieronder de informatie over het indienen van klachten per locatie.

Klacht indienen locatie Roosendaal

Lees hieronder alles over het indienen van klachten voor het Bravis ziekenhuis locatie Roosendaal of de poliklinieken Oudenbosch en Etten-Leur. Heeft u na de onderstaande informatie nog vragen? Neem dan gerust contact op met het Patiënten Service Bureau op 088 - 706 85 76 of stuur een mail naar psb.rsd@bravis.nl.
 

Klacht indienen locatie Bergen op Zoom

Lees hieronder alles over het indienen van klachten voor het Bravis ziekenhuis locatie Bergen op Zoom of de polikliniek Steenbergen. Heeft u na de onderstaande informatie nog vragen? neem dan gerust contact op met het Patiënten Service Bureau op tel. 088 - 706 77 95 of stuur een mail naar psb.boz@bravis.nl .