Complimenten en klachten

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de behandeling en verzorging die wij u bieden. Dat horen wij graag. Ondanks onze inzet kan het gebeuren dat u negatieve ervaringen opdoet. Het kan gaan om:

  • De medische of verpleegkundige zorg
  • De manier waarop u bent geïnformeerd
  • Hoe de hulpverlener zich tegenover u gedraagt
  • Hoe zaken georganiseerd zijn

Wij stellen het op prijs als u uw ongenoegen en uw opmerkingen rechtstreeks aan ons kenbaar maakt. Dan kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ook helpt u ons de kwaliteit van de zorg en dienstverlening te verbeteren.

Ik wil een compliment geven

U kunt uw compliment voor een afdeling of persoon kenbaar maken via een van de Patienten Service Bureaus of via onderstaand formulier.

 

 

Ik heb een klacht

Hieronder leest u alles over het indienen van een klacht in het Bravis ziekenhuis. Heeft u na de onderstaande informatie nog vragen? Neem dan gerust contact op een van de Patiënten Service Bureaus.

U kunt uw klacht ook melden via het klachtformulier

Lees meer over: